fredag 6 december 2013

Resefeber, träning och mat för själen

Den här veckan har jag tränat sånt jag vet med mig att jag kommer att sakna allra mest när jag är på semester - kettlebells, marklyft och knäböj. Hade gärna gått på RPM i onsdags, men missade tyvärr passet. Nu börjar jag bli nervös på riktigt... Vågar man släppa taget om hem, sambo, jobb, skola och träning i en hel månad? Självklart ser jag fram emot denna välbehövliga semester och allt finns (förhoppningsvis) kvar när jag återvänder i januari, men lite vemodigt är det ändå. Ser emellertid fram emot att få spendera massa tid med familjen på ett av de mest vackra platserna jag besökt.


MÅNDAG
Snatchtest
Vikt: 20 kg
Tid: 5 min
Reps: 93
Tot: 1860 kg

Bodybalance

TISDAG
Löpning (löpband)
Distans: 6 km
Tid: 27:17
Tempo: 4:33 min/km

ONSDAG
Deadlift
70 kg -. 10
90 kg - 8
100 kg - 5 x (5)

Squat
50 kg - 5
55 kg - 4 x (5)
60 kg - 5

Calisthenic
Pull-ups (revered grip) 10 x (5)
One-arm pull-up practice
Front lever practice
Skin the cat
Handstand
Bridge

TORSDAG 
Snatch 
Vikt: 20 kg
Reps: 10 x (7/7) - FIXADE MÅLET INNAN HAWAII!
Tot: 140 reps, 2800 kg 

FREDAG
Squat
40 kg - 10
50 kg - 8
55 kg - 5
60 kg - 2 x (5)
65 kg - 2 x (3)

Deadlift
70 kg - 2 x (8)
100 kg - 3 x (5)

Calisthenics
Dips (bodyweight)
Front lever practice
Skin the cat
Handstand

Mat som gjort gott

 Sushidate med Sofia <3  

Getostmacka med Peter <3 

Goda middagar från Fitnessmatkassen,
 här lax med ugnsrostad rotselleri, lax och halloumi

Och så lite julmat...

 Lightmust 

 Julfika på Bönor och Bagels

Vörtbröd med kalkon och senap, surdegsknäcke med Klädesholmens löksill


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar